وبلاگ وردپرس فارسی

۱۰ شهریور ۱۳۸۶

شروع به کار وبگاه رسمی وردپرس فارسی

بوسیله گناهکار. موضوع: وبگاه، وردپرس فارسی، خبر، عمومی

پس از مدت‌ها تلاش، با اتمام مرحله اول پروژه وردپرس فارسی، وبگاه وردپرس فارسی نیز به طور رسمی آغاز به کار نمود. مرحله اول پروژه وردپرس فارسی حاصل تلاش چند ماهه چندین نفر از کاربران ایرانی وردپرس می باشد. هدف ما در تیم وردپرس فارسی ارائه ابزارهای لازم برای سازگاری هر چه بیشتر وردپرس با نیازهای کاربران فارسی زبان می باشد.

هم اکنون اولین بسته وردپرس فارسی نیز از طریق این وبگاه قابل دسترسی می باشد.

مرحله اول این پروژه شامل راه اندازی این وبگاه، آماده‌سازی اولین بسته وردپرس فارسی (ترجمه‌ها، اصلاح شیوه نامه‌ها، پوسته‌ی پیش‌فرض، افزونه‌ی وردپرس فارسی، ..)، راه اندازی انجمن‌های پشتیبانی، راه اندازی بخش پوسته‌ها، راه اندازی بخش مستندات ، آماده سازی زیرساخت‌ها و ساختارها، بوده است.

تمام تلاش تیم وردپرس فارسی در ماه‌های آینده، بهبود هر چه بیشتر این ابزارها در کنار توسعه هر چه بهتر پروژه می‌باشد. امیدواریم تلاش تیم وردپرس فارسی به بالا بردن جایگاه زبان فارسی در سطح دنیای مجازی و همچنین راحتی هر چه بیشتر کاربران فارسی زبان در انتشار افکار و نوشته‌هایشان منجر گردد. همچنین امیدواریم که توسعه وردپرس فارسی به توسعه فرهنگ استفاده و ترویج نرم افزارهای بازمتن و آزاد نیز کمک کند.

بی شک کارهای انجام شده در این مرحله خالی از ایراد نیست. نظرات ارزشمند شما می تواند به بهبود هر چه بیشتر این ابزارها کمک کند. شما می توانید با استفاده از پست الکترونیکی با ما تماس بگیرید و یا با استفاده از این فرم اشکالات وبگاه را گزارش کنید.

۷ بازتاب

RSS برای بازتاب های این نوشته. آدرس برای ارسال بازتاب.

تازه ترین نوشته ها

بایگانی ماهانه

موضوعات

پیوندهای سریع

دیگر پیوندها