مستندات

روز جهانی نرم افزارهای آزاد – دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۶


پیش‌گفتار

روز ۱۵ سپتامبر در تمام دنیا روز جهانی نرم افزارهای بازمتن و رایگان است. به همین مناسبت با همکاری فرهنگسرای آی تی و شهرداری منطقه ۱۱ این جشن امسال در پارک دانشجو برگزار می شود.

با توجه به کاملا متن باز و رایگان بودن وردپرس تصمیم گرفتیم با برقراری یک غرفه در این روز سهمی در افزایش آگاهی ها در مورد وردپرس داشته باشیم.

زمان و مکان

مکان : خیابان ولی‌عصر – چهارراه ولی‌عصر – پارک دانشجو ( دیدن نقشه ).

زمان : دو‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۶ – ساعت: ۱۶ الی ۲۰

اطلاعات بیشتر

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به وبلاگ وردپرس فارسی بروید.

همچنین می تونید پرسش‌های خودتان را در انجمن مطرح کنید.

برنامه تیم وردپرس

  • معرفی وردپرس – وردپرس فارسی و سایت وردپرس فارسی
  • نمایش محیط وردپرس و بررسی قسمت های اون
  • نمایش قدرت وردپرس
  • ارتباط با کاربران سایت
  • مشورت با کاربران سایت جهت بهبود کار تیم وردپرس فارسی

با تلاش فراوان بچه های تیم وردپرس فارسی در مدت زمان بسیار اندک تونستیم غرفه ای نسبتا آبرومند رو برگزار کنیم. همونطوری که پیش بینی می شد غرفه وردپرس فارسی مجمعی برای وبلاگ نویسان شده بود.

از دستاورد های این نمایشگاه به می شه به معرفی وردپرس – آشنایی با سایر وبلاگ نویس ها – کسب تجربه برای حضور هر چه بهتر وردپرس فارسی در دیگر نمایشگاه ها – دریافت پیشنهاد ها برای ادامه راه سایت و دریافت ۶ پیشنهاد همکاری از سوی سازمان ها اشاره کرد.

ما از نوشتن اتفاقاتی که رخ داده خود داری می کنیم چراکه دیگر دوستان بطور کامل این اتفاقات رو به همراه تصاویر نوشته اند پس پیشنهاد ما به شما علاقه مندان خواندن این مطالب هست …

وبلاگ نویسانی که در همین رابطه نوشته اند

متن ارائه شده به بازدیدکنندگان

در این روز متنی حاوی معرفی وردپرس – نگاهی به امکانات وردپرس و معرفی گروه وردپرس فارسی که شامل ۲ صفحه بود بین بازدیدکنندگان پخش شد ( حدود ۲۳۰ عدد ) . شما می تونید فایل ورد این متن رو از اینجا دانلود کنید.